پانزدهـــم فروردین

شـُـخم زنی افتاده بر جانِ شیارهای مغزش!

پانزدهـــم فروردین

شـُـخم زنی افتاده بر جانِ شیارهای مغزش!

ای دل به سردمهری دوران،صبور باش
کــز پی رسد بهــــــــار،چو پائیز بگذرد


  • ۰
  • ۰

چرا مردم از ربات های اینستاگرام به کار گیری مینمایند؟ بیش تر از 200 میلیون بازدید کننده هر روز یک اکانت کاربری در اینستاگرام مشاهده می‌کنند. برای کمپانی شما ، این به معنای مجال های بی آخر برای ساخت سرب و فروش نو میباشد - در شرایطی که می‌توانید دوره تعامل با هرکسی که عشق و علاقه نشان میدهد پیدا نمائید. متأسفانه ، اضافه شرکت ها کوچکتر مجموعه منحصربه‌فرد رسانه های اجتماعی ندارند که بتوانند تعامل را برای آنان به وجود آورند. نکته دیگر ، هنگامی درگیر اداره شغل خویش می باشید ، احتمالاً روزمره ساعت عمل خویش را صرف استراتژی اینستاگرام خویش نمیکنید. شما در آنجا مجال فروش را پیدا کرده و پیرو سپرده گذاری میباشید. بخت دلخواه میباشد و اظهارنظر کردن تصاویر در بالا لیست شغل های شما وجود ندارد. ربات اینستاگرام به معنای این میباشد که شما می‌توانید به کسی اعتماد نمائید یا این که به چیز دیگری بگویید تا بتواند عمل را برای شما انجام دهد. گزارش ها در سال 2018 حاکی از آن میباشد که اینستاگرام ممکن میباشد حدود 95 میلیون حساب ربات را به آن وصل نماید. این نسبتاً 10٪ از کل مقر استفاده کننده میباشد. به این ترتیب شواهد متعددی در رابطه رباتها می بایست بدان معنا باشد که این شیوه حل ها بسیار دوست داستنی می باشند ، صحت دارد؟ ربات های اینستاگرام مانند مخاطب خویش لحاظ ، لحاظ ، تعقیب کردن و مشغول شدن با مخاطبان خویش را دارا هستند ، به این ترتیب لازم وجود ندارد. در حالی که آن ها با تمامی چیزهای تکراری سروکار دارا هستند ، می بایست اضافه وقت خویش را صرف تمرکز روی چیزها نمائید. مانند ساخت محتوای شگفت انگیز و اجرای شغل خویش! مردم برای آسانتر کردن معاش خویش از رباتها به کار گیری میکنند. این به عبارتی کاری میباشد که ما ماشین های شستشو تولید میکنیم چون نمی‌خواهیم خرقه هایمان را با دست منزه کنیم. علاوه بر این ، خلاف آدم ، ربات ها ناچار نیستند بخوابند یا این که دوره معاش اجتماعی خویش را کنار بگذارند. چنانچه از آنان بخواهید که شبانه عمل نمایند ، آن ها گلایه نمیکنند که تعادل فعالیت و معاش را به دست نمی آورند. رباتها برای اجرای مداوم کد در آنجا می‌باشند. این بدان معناست که آیا گذاشتن نظرها تولید گردیده به وسیله ایموجی در هر پست در صنعت شما یا این که لایک کردن پست های بی انتها ، مرتبط با شماست.

Instagram Bot to Get Real Instagram Followers and Likes - Instavast

در‌صورتی‌که به مرور دوره محدود می‌باشید و می‌خواهید تعداد دنبال کنندگان خویش را سریع ارتقاء دهید ، ربات ها می‌توانند شایسته ترین آیتم به حیث برسند. آن ها راهی را برای شما مهیا میکنند که بتوانید پای خویش را با دیگر اینستاگرام ها در درب نمائید. علاوه بر این ، آن ها نگهداری سطح عمل مداوم را بسیار سهل و آسان خیس می‌نمایند. با این هم اکنون ، مدام یک طرف تلنگر موجود هست که بایستی از آن با خبر باشید.

 

هر کدام از این ربات ها اینستاگرام کارهای مخصوصی رو انجام میدن که میخوام یه نمونه از اون ربات ها رو معرفی کنم براتون. ربات  کاربر مجازی که می تونه بیوگرافی های اینستاگرامو در بیاره براتون.

 ی سری از بیوگرافی هایی که با ربات اینستاگرام کاربر مجازی تونستم استخراج کنم براتون میزارم:

بیو آماده برای اینستاگرام

خودت را باور داشته باش...ما همه منبعی داریم که اگر بتوانیم به آن متصل شویم قادریم هر کاری انجام دهیم.

***********************************

وقتی از ته دل بخندی 

وقتی هرچیزی رو به خودت نگیری...

وقتی برای شاد بودن، نیاز به بهانه نداشته باشی

اونوقته که واقعا زندگی میکنی...

***********************************

تنهایی یعنی باران ببارد

و تو به قدر دو نفر قدم بزنی...

***********************************

بین این همه که جان آدم را به لب می رسانند

فقط نام عزرائیل بد رفته است...

***********************************

ساعت زندگیت را به افق آدمهای ارزان قیمت، کوک نکن

میتونین این ربات خوب و کاربردی رو از لینک زیر دانلود و خریداری کنید

 

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی

  • ۹۹/۰۱/۱۰
  • ارادتمند ِ گلهــای ِ شمعدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی