پانزدهـــم فروردین

شـُـخم زنی افتاده بر جانِ شیارهای مغزش!

پانزدهـــم فروردین

شـُـخم زنی افتاده بر جانِ شیارهای مغزش!

ای دل به سردمهری دوران،صبور باش
کــز پی رسد بهــــــــار،چو پائیز بگذرد


  • ۰
  • ۰

RPA, ML and AI - Explained - ineo

"مدیران تحت فشار قرار دارند تا با چوک کارکنان برخورد کنند"

وقتی صحبت از مراکز تماس با ما می شود ، مردم فرض می کنند که مأمورین کل روز خود را بر روی تلفن می گذرانند ، با مشتریان تماس می گیرند یا به تماسها پاسخ می دهند. Oded Karev ، VP ، رئیس Robotics Automation Proces LoB در NICE Ltd. می نویسد که این در واقع نیست.

انتظار می رود که نمایندگان امروز نقش های زیادی مانند مدیر ، فروش ، سوالات مشتری و رسیدگی به شکایات را بر عهده بگیرند. این امر برای کارکنان بسیار چالش برانگیز است که می تواند ضمن ارائه همزمان مشتری با مدیر و پردازش موارد ، یک تجربه عالی مشتری را ارائه دهد. هرچه عملکرد خوب و مناسب در همه زمینه ها در بازه های زمانی کوتاه بیشتر و چالش برانگیز تر می شود ، کارکنان تحت الشعاع قرار می گیرند. این مجموعه چالشهای کاملاً جدیدی را برای مدیران مراکز تماس در بالای موارد سنتی مانند انطباق ایجاد می کند.

در نتیجه کارمندان ناراضی که سازمان را ترک می کنند ، مدیران برای مقابله با خستگی کارکنان تحت فشار قرار می گیرند. استخدام و آموزش کارمندان جدید از نظر منطقی چالش برانگیز و گران است. علاوه بر این ، کارکنان ناخوشایند تجربه مشتری ضعیف را ارائه می دهند. این به نوبه خود منجر به افزایش تشدید شکایت می شود.

در حالی که اتوماسیون فرآیند رباتیک وظایف آسان و تکراری را اتخاذ می کند که نیازی به ورود انسان ندارند و منجر به سرخوردگی برای عوامل می شوند و می توانند یک مؤلفه اصلی برای مقابله با این چالش ها باشند ، چیزی وجود ندارد که اندازه آن با همه راه حل ها مناسب باشد. بیایید نگاهی به اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa) و آنچه را که می تواند و نتواند اصلاح کند ، بررسی کنیم.

چگونه rpa می تواند عملکرد تجاری شما را تقویت کند

rpa سرعت ، انطباق و دقت در کسب و کار شما را بهبود می بخشد

بیایید با نگاهی به برخی از داستانهای موفقیت rpa شروع کنیم. شرکت های نتایج اتوماسیون رباتیک را برای دستیابی به دقت کامل داده ها ، کاهش زمان پردازش و اطمینان از رعایت کامل نظارتی برای رویه های داخلی پیاده سازی کردند. فرآیند های کار در کار و کار در کشتی ، که هر ساعت یک ساعت طول می کشد ، اکنون در عرض چند ثانیه و همچنین با دقت 100 درصد دقت داده ها انجام می شود. علاوه بر این ، روبات ها محدود به منطقه زمانی نیستند و به شرکت های نتایج این امکان را می دهند تا خدمات مورد نیاز 24/7 خود را به مشتریان ارائه دهند.

حزب کمکی برای ساختن محل کار آینده به شما کمک خواهد کرد

Legal & General تصمیم به سرمایه گذاری در rpa گرفت تا هوش روباتیک را در رویکرد ارائه خدمات خود قرار دهد. گنجاندن روبات های هوشمند مجازی در سازمان ، مشاوران خدمات مشتری خود را با ابزارهایی برای ارائه یک تجربه مشتری دقیق ، کارآمد و ارزشمند مجهز کرده است.

این سازمان با استفاده از PD ، با تسریع در بار حل وضع مکالمه ، سودآوری ایجاد کرده است. علاوه بر این ، با کمک نیروی کار مجازی روباتیک ، مشاوران خدمات مشتری می توانند چندین سیاست همزمان را به روز کنند. این تضمین می کند دقت پردازش مداوم و زمان پاسخ سریع به سوالات مشتری. از همه مهمتر ، مشاوران اکنون ظرفیت بیشتری برای استفاده از مهارتهای بین فردی خود دارند تا بر افزودن ارزش بیشتر به هر تعامل مشتری تمرکز کنند.

rpa تجربه مشتری را بهبود می بخشد و راندمان فرایندی را در پشت پرده خواهد داشت

توماس کوک در عملیات مستقر در انگلستان rpa را پیاده سازی کرد. این شرکت از طریق ترکیبی از اتوماسیون حضور یافته و بدون مراقبت ، تجربه مشتری را بهبود می بخشد ، دفتر کار خود را ساده تر می کند ، از ثبات در بازارها اطمینان می یابد و میلیون ها در هزینه عملیاتی را پس انداز می کند.

rpa یک راه حل معجزه آسا نیست ، اما می تواند ROI قابل توجهی را به سازمان ها تحویل دهد

هنگامی که به درستی برنامه ریزی و درک شود ، rpa می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. در حال حاضر ، متوسط کارمند حدود 80 درصد از روز خود را صرف کارهای روزمره و روزمره می کند. با حزب کمونیست ، کارکنان از انجام وظایف یکنواخت برای انجام فعالیتهای هیجان انگیزتر و با ارزش تر آزاد می شوند. برای مراکز تماس ، این به معنای بهبود رضایتمندی کارکنان است زیرا کارکنان احساس می کنند که وقت آنها بهتر است ارزش گذاری می شود.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که خوشبختی افراد را در کار تولید می کند. شرکت ها کارمندان شاد تری به دست می آورند و نتایج بهتری می گیرند - این یک وضعیت برنده و یک چیزی است که نمی توان از آن غافل شد.

اکنون که گفته ایم rpa چگونه عملکرد تجاری شما را تقویت می کند میخواهیم یک نرم افزار ربات ساز خوب و شناخته شده را به شما معرفی کنیم . کاربر مجازی برندی است که فعالیت خود را سال ها پیش در ایران آغاز کرده است اما امروزه کار خود را در سطح بین الملل گسترش داده است و بسیاری مشتریان خارج از ایران هم دارد. علاوه بر مشتریان معمولی بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی هم از محصولات کاربر مجازی استفاده میکنند. این برند محصولات دیگری هم دارد که ازلینک زیر می توانید ان ها را دریافت نمایید

https://www.v-user.com/fa

  • ۹۹/۰۳/۳۱
  • ارادتمند ِ گلهــای ِ شمعدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی