پانزدهـــم فروردین

شـُـخم زنی افتاده بر جانِ شیارهای مغزش!

پانزدهـــم فروردین

شـُـخم زنی افتاده بر جانِ شیارهای مغزش!

ای دل به سردمهری دوران،صبور باش
کــز پی رسد بهــــــــار،چو پائیز بگذرد


  • ۰
  • ۰

Instagram Followers

How to Attract and Nurture Quality Instagram Followers : Social ...

بقیه یوزرها دارای ربط را دنبال فرمایید هنگامی یک استفاده کننده را در اینستاگرام دنبال می‌کنید ، یک زمان خوب میباشد که فید شمارا تحقیق کند. درصورتی که مملو‌از مطالب قانع کننده باشد که مرتبط با علایق آنان باشد ، به احتمال زیاد طرفداری را بر می گردانند. گوش دادن به اجتماعی راهی عالی برای یافتن مکالمات مرتبط با مارک شما میباشد. و از آنجا میتوانید به راحتی یوزرها با نفوذ (تأثیرگذار a.k.a.) را دنبال نمائید. این ایده بسیار خیر و خوبی میباشد که دنبال کنندگان آن یوزرها برتر نیز دنبال فرمائید.

ولی به خیال و خاطر داشته باشید که نباید خیلی سریع حسابهای دیگر را دنبال فرمایید. نسبت پیروی شما برای اعتبار مهم میباشد. اما تعقیب کردن تنها اولی گام میباشد. برای به حداکثر رساندن تعداد رهروان تازه ، شما همینطور بایستی ...

با جامعه ها جان دار سرگرم گردید اینستاگرام مانند همگی کانال های رسانه های اجتماعی درمورد دولت ها تشکیل‌شده در آن میباشد. شما می‌خواهید با آن دولت ها مشغول گردید. با عشق ، اظهار لحاظ و به اشتراک گذاری مطالب از دیگر یوزرها دارای اعتبار در جامعه خویش مشغول گردید. از اظهارنظرهای همگانی (مانند \"پست عالی!\") که به حیث می‌رسد مانند آن‌ها از رباتها باشد ، پرهیز کنید. این یاری می‌کند تا از سه روش دقترهروان تازه بالقوه) جلب شود: اشخاص هنگامی دوست دارا‌هستند و درباره‌ی پست های خویش لحاظ میدهند میبینند و ممکن میباشد نمایه شما‌را باز نگری نمایند تا آیتم پسند شما بازگردد. زمانی کسی با محتوای شما تعامل داشته باشد ، در ورقه کار دوست داران آن‌ها ظواهر می گردد و شمارا در معرض مخاطبان گسترده نو قرار می‌دهد. تعامل بیش تر یک سیگنال عالی برای الگوریتم اینستاگرام میباشد و اقبال شمارا برای ورود به آن در ورقه جستجو ارتقاء می‌دهد. فکر‌می‌کنید‌ مال یا این که برند تجاری شما انجمن مربوطه ندارد؟ در حیث بگیرید که پوسته پوسته پوسته شدن و تراشیدن آرایش و پیرایش جزو جاهای برتر طاقچه در اینستاگرام در سال 2018 بودند. حقیقتاً برای همگی اشخاص جامعه موجود هست.

یوزرها دارای ارتباط را برچسب گذاری نمائید شما می‌توانید یوزرها اینستاگرام را که در عکس های شما اکران داده شده‌است با یک نشان @ در زیرنویس یا این که با استعمال از امکان برچسب گذاری اینستاگرام برچسب گذاری نمایید. در هر چهره ، آنان چنین اعلانی اخذ می‌نمایند. برچسب زدن به کسی آن‌ها‌را ترغیب میکند تا با پست مشغول شوند و آن را با مورد ها ذیل به اشتراک بگذارند. هنگامی کسی را در استوری های اینستاگرام خویش برچسب گذاری می‌کنید ، میتوانند صرفا با یک‌سری ضربه ، آن محتوا را در استوری خویش به اشتراک بگذارند. در صورتیکه این فعالیت را انجام دهند ، هرکسی که Story خویش را مشاهده مینماید ، اسم استفاده کننده شما‌را می بیند و میتواند روی اکانت شما کلیک نماید.

  • ۹۹/۰۱/۱۶
  • ارادتمند ِ گلهــای ِ شمعدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی