پانزدهـــم فروردین

شـُـخم زنی افتاده بر جانِ شیارهای مغزش!

پانزدهـــم فروردین

شـُـخم زنی افتاده بر جانِ شیارهای مغزش!

ای دل به سردمهری دوران،صبور باش
کــز پی رسد بهــــــــار،چو پائیز بگذرد


  • ۰
  • ۰

سلام.

از تو تصویری در ذهن دارم، با جامه هایی که در تنت می رقصیدند! هنوز ساده سخن گفتنت در خاطرم هست. مرا ببخش و از دختری نه ساله خرده مگیر اگر آن روزی که تو را برای نخستین بار دید و به حرف زدنت، به لباسهای تنت، به ساده بودنت جاهلانه خندید.

من نمی دانستم روزی می رسد که با حرفهایت اشک می ریزم. نمی دانستم روزی می رسد که حرفهایت قرارِ دلم می شوند.

غلو نمی کنم اما سادگی را از تو آموختم. خواستم شبیه تو باشم اما غافل بودم از اینکه شبیه تو بودن تاوانی بزرگ دارد. سادگی تو به من جرئت داد تا بی پروا حرفهایم را به خورد کاغذها بدهم و خودم را به دست احساسی بسپارم که تو به آن معنا دادی.

من از ساده بودن لباس تنت آموختم "مارک لباس" برایم شخصیت نمی آورد! از ساده سخن گفتنت آموختم برای ماندگار شدن در یادی اگر حرفهایم از "جنس دل" باشد کافیست.

من از ثبت طلوع و غروب زندگانی ات بر تخته سنگی آموختم؛ تمام بودن ها بهانه است تا جای خالی تو بارها به رخ کشیده شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی